Tupelo - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Bert Wolf - WaarBenJij.nu Tupelo - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Bert Wolf - WaarBenJij.nu

Tupelo

Blijf op de hoogte en volg Bert

18 Mei 2018 | Nederland, Drachten

We hebben het reisschema wat aangepast. Het weer is hier in Memphis helaas niet zo goed. Volgens insiders is mei ook de regenmaand; tsja, daar hebben we nou niet naar gekeken :white_frowning_face: De temperatuur is prima maar het onweert en regent. Morgen lijken de berichten wat beter dus rijden we nu naar Tupelo; de geboorteplaats van Elvis. In plm. . 2,5 uur rijden naar Tupelo over glooiende wegen door een National Park. Bij de ingang van het park schieten we natuurlijk al een foto. Rond het geboortehuis(je) is een klein park aangelegd. Overal liggen tegels met info. over Elvis en zijn familie. Er staat een oude Plymouth van zijn vader en zo komen we van alles tegen. Leuk om te zien en te lezen. We eten wat en besluiten dan terug te rijden naar Memphis en de Beale street op te zoeken. We stellen ons voor dat het net zoiets is als het French Quarter in NO; een straat met veel muziek en dit keer all abouth Elvis! Down town is niet gemakkelijk te vinden en te bereiken. Laat staan parkeren.. Het onweer is ondertussen losgebarsten en het plenst! Maar even schuilen in de auto. Het klaart echter niet (meer) op dus helaas moeten we dit laten varen. Tsja; dan is er ook in Memphis niet veel te doen dus maar wat eten en op de kamer wat relaxen; ook niks mis mee:grin:

Moarn mar wer efkes yn’t waer sjen:wink: