Greenville - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Bert Wolf - WaarBenJij.nu Greenville - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Bert Wolf - WaarBenJij.nu

Greenville

Blijf op de hoogte en volg Bert

16 Mei 2018 | Nederland, Drachten

Fris en fruitig staan we op en na het ontbijt bereiden we ons voor op de reis naar Greensville. Een prachtige reis die ons voert langs glooiende wegen en door veel natuurreservaten. Onderweg staat een bord die waarschuwt voor overstekende beren dus de camera is stand-by.

Helaas spotten we er geen één.

Onderweg zo nu en dan een break en zo komen we in de middag in Greenville aan.

Een hotel hebben we nog niet geboekt en wat we niet hadden verwacht..geen hotel vrij:white_frowning_face:

We zoeken er dan 1 op in een plaats verderop- in Indianola. Een heel klein plaatsje aan de snelweg; geen vertier, geen restaurantjes, dus het wordt wederom de Mac:grimacing:

Op de kamer aangekomen gaan we alvast een hotel zoeken in Memphis. Dat moet vast lukken:smile: